нестандартні уроки математики початкових класах

Тема работы: Технологія складання нестандартних задач з математики по предмету Педагогика. Размер: 29.26 КБ. Содержит 21335 знаков, 0 таблиц и 0 изображенийМатематичний розвиток молодших школярів водночас є метою і результатом початкової математичної освіти, який уявляється складним мисленнєвим процесом Розробки нестандартних уроків у початковій школі.  Название: Нестандартні уроки в початкових класах Раздел: Рефераты по педагогике Тип: курсовая работа Добавлен 13:57:56 16 июля 2009 Похожие работы Просмотров: 14484 Комментариев: 13 Оценило: 6 человек Средний балл: 4.8 Оценка: 5 Скачать. План. Вступ. Розділ 1. Дидактичні особливості проведення нестандартних уроків. 1.1 Дидактична взаємодія вчителя й учнів на уроці. 1.2 Підходи до класифікації нестандартних форм організації навчання та основні їх види. 1.3 Розгляд структури деяких нестандартних уроків. 1.3.1 Бінарні уроки. 1.3.2 Віршовані (римовані) уроки. Нестандартні уроки в початкових класах руйнують застилі штампи в організації навчально-виховного процесу школярів, спрямовуючи їх в русло активізації пізнавальної самостійності й творчої активності. Найвищої майстерності в проведенні такого уроку досягає той учитель, який дозволяє своєму класові вільно почуватися й переживати, але утримує його в тих рамках, які потрібні для успіху в навчанні. Користуючись свободою творчості й самостійної діяльності, учні не повинні забувати, що вони на уроці та дотримуватися певної дисципліни.  Наприклад, одноманітне розв’язування завдань на уроці математики стомлює дітей, виникає байдужість до вивчення предмета. Нестандартний урок математики в 1 класі. 08.01.2017, 10:36 ХІД УРОКУ І. Організаційний момент. Ми починаємо урок, Що математикою в нас з любов'ю називається. Вона нам допоможе В нашому житті про все дізнатись, вимірять, обчислить. II.  Доброго вечора. Поясніть, будь ласка, згідно методики оцінювання контрольних робіт з математики в початкових класах.(4 клас) Якою помилкою вважається помилка допущена в записі множення в стовпчик типу 140 5=700. Учень записав 5 під нулем(вчитель виправила, що треба було записати під 4), хоча результат правильний. Оцінка 9. за контрольну роботу.(Хоча ця помилка була в додатковому завданні) І чи вважається це за помилку? Нестандартний урок з математики:"Осінь-чарівниця на уроці". Уроки математики в початковій школі (1 клас, за новою Програмою). Особливості викладання математики за новою програмою. Контрольна робота №4 з математики 4 клас. Отримати сертифікат. За жанром. Розробки уроків (38892). Матеріали до уроків (45048). Планування (1787). Контрольні роботи (3146). Головна » Файли » Початкові класи. Нестандартний урок з математики у 3 класі «Розв'язання виразів та задач». [ Викачати з сервера (21.6 Kb) ]. 10.01.2017, 16:28.  Сьогодні ми з вами всім класом поїдемо на ярмарок, але він у нас незвичайний, а математичний. Україна, Кремінщина, рідна земля Край, який багатий звичаями та традиціями. Найпоширенішим при вивченні математики у початкових класах є комбінований урок, він містить такі структурні елементи: I. Контроль і закріплення знань, умінь і навичок учнів. 1.1. Перевірка домашнього завдання.  До "нетрадиційних", "нестандартних уроків" належать: інтегровані, міжпредметні, театралізований урок, урок-конкурс, урок-аукціон, урок КВК, урок-телеміст, урок-прес-конференція, урок-ділова гра, урок-концерт, урок-вечорниці, урок-суд, урок-практикум, урок-семінар, урок-діалог, урок-гра "Поле чудес" урок-брейн-ринг тощо. «Предмет математики настільки серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим» Блез Паскаль Сучасна дидактика, звертаючись до ігрових форм навчання на уроках, справедливо вбачає в них можливості ефективної взаємодії педагога та учнів, продуктивної форми їх спілкування з наявними елементами змагання, безпосередності, природного інтересуМакаренко називав гру усвідомленою діяльністю, а радість гри – “радістю… ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать быстро - курсовую работу по теме 'Застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі'. Раздел: Педагогика. Тут найдется полное раскрытие темы -Застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі, Загружено: 2015-03-31 Сайт вчителя початкових класів Мельник Н.В. Пошук на сайті. Головна. Вивчення досвіду з питання розвитку логічного мислення. Державна підсумкова атестація. Задачі з математики для 1 класу з героями мультфільмів. Логічні завдання на уроках інших предметів. Матеріали до уроків. Наші гості. Нестандартні уроки з математики 1 клас. Презентації. Сталий розвиток. Методика реалізації розвивального потенціалу нестандартних уроків у початкових класах. Система нестандартних уроків в початковій школі як засіб підвищення якості навчання школярів. Організація і проведення нестандартних уроків - характерна ознака масового педагогічного досвіду останніх років. Змістовні, цілеспрямовані нестандартні уроки вносять у звичайний плин шкільного життя новизну, певною мірою знімають суворі кордони предметного викладання і допомагають дітям емоційно і системно сприйняти деякі поняття, явища. Якщо нестандартні уроки відбуваються систематично, це значно впливає на розвито Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах. Розвиток нетрадиційних форм організації навчання у сучасній початковій школі. Розвиток мовленнєвої компетенції та творчих здібностей учнів початкових класів (З досвіду роботи). Нетрадиційні форми проведення уроків інформатики з використанням ігрових технологій. Предмети. Українська мова (6668). Нестандартний інтегрований урок з математики у 1 класі. Serhii Vypovskyi. Views 9KYear ago. м.Запоріжжя гімназія №93 1-Б Вчитель-методист вищої категорії, вчитель початкових класів Чилигіна Вікторія Вікторівна. 1:48. Урок з математики 4 клас. Марія Магдич. Views 2.2K4 years ago. Підсумок уроку математики у 4 класі. 43:30. Урок читання в 4 класі. нестандартні уроки математики в 4 класі. урок математики 4 клас. Hace 8 meses. Відкритий урок в рамках районого семінару вчителів початкових класів. 2018, Вістрянська ЗОШ І-ІІ ступенів (учитель Петрикові нестандартні задачі. Олімпіадні задачі для учнів 2 -3 -4 класів. Онлайн урок. Нуш. Підготувала вчитель початкових класів Лівітчук І.Ф.  Закони множення Фрагмент уроку(підсумок, оцінювання, домашнє завдання) математики в 4 класі 6 класс, 7 апреля - Урок онлайн Математика: Решение уравнений, используя свойства. Hace 3 meses. 6 класс, 7 апреля - Урок онлайн Математика: Решение уравнений, используя свойства ДЗ: Сборной. Хацкевич. Г., Урок математики в 1- Б класі Надвірнянської школи №3. Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять… Гра - це іскорка, що запалює вогник допитливості й любові до знаньО. Сухомлинський Ще.Д.Ушинський писав: «Зробити серйозне заняття для дитини цікавим – ось Материал по начальным классам Збірник матеріалів до уроків з предмету «Математика». Нестандартні, творчі та ігрові завдання в початкових класах. Нестандартні задачі та їх роль на уроках математики в початкових класах. Здійснення наступності в навчанні математики дітей старшого дошкільного віку і молодших школярів. Домашня робота з математики як одна із форм організації навчальної діяльності учнів початкових класів. Активні методи опрацювання нового матеріалу з математики в початкових класах. Експериментальна розробка системи занять математичного гуртка для учнів ІІІ-ІV класів. Експериментальна розробка системи занять з дисципліни математичного напрямку. Мотивація пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. Цікаво проводились уроки з математики, української мови. Було використано ряд наочності. Діти були задоволені.  Нестандартний урок – це імпровізоване навчальне заняття, що не має традиційної структури. Такі уроки не вкладаються у рамки виробленого і сформованого дидактикою.  Отже, нестандартні уроки в початкових класах руйнують застилі штампи в організації навчально-виховного процесу школярів, спрямовуючи їх в русло активізації пізнавальної самостійності й творчої активності. Найвищої майстерності в проведенні такого уроку досягає той учитель, який дозволяє своєму класові вільно почуватися й переживати, але утримує його в тих рамках, які потрібні для успіху в навчанні. Система уроків математики в 1-4 класах. Окремо взятий урок, як би він не був добре підготовлений і проведений, повністю не вирішує успіху навчання. Якість уроку залежить від попередніх уроків, також він має великий вплив і на слідуючі уроки.  Комбіновані уроки є найпоширеніши у початкових класах, так як немає уроків, повністю присвячених вивченню нового матеріалу. У структурі комбінованого уроку його компоненти можна об’єднати в такі три частини: 1. Контроль, корекція та закріплення знань учнів (перевірка домашнього завдання, опитування учнів та усні обчислення). Наявність математичних здібностей в одних учнів і недостатня розвинутість їх в інших вимагає від учителя постійного пошуку, шляхів формування і розвитку таких здібностей у школярів. Рівнева диференціація з урахуванням психології математичних здібностей учнів збільшує можливості роботи вчителя. Такий підхід створює умови для розвитку здібностей учнів, які мають природжені задатки до занять математикою, і забезпечує посильною роботою учнів, які не мають таких задатків. Виконуючи посильні завдання, учень отримує впевненість у своїх силах. Усі задачі я поділяю на три типи Верхогляд Г. Нестандартний урок-сюрприз з математики у 2 класі з елементами інтерактивних технологій Г. Верхогляд // Початкова школа. – 2011. – № 12. –. 22-23.  Розглядаються фрагменти уроків математики в початкових класах, коли вчитель, опираючись на різні типи пам’яті учнів (зоровий чи слуховий), формує у дітей абстрактне мислення, адже від цього залежить, чи належним чином сприйматиме учень матеріал на уроці. Логачевська. Математичний гурток у 1 класі. Логачевська, Т. Логачевська // Початкова школа. –2014. – № 1. –. 25-29. – Бібліогр.:. Ця стаття націлена на допомогу вчителю початкових класів в організації позакласної роботи з математики. Нестандартний урок - це навчальне заняття, яке характеризується незвичайними задумом та організаційною формою. І. П. Підласий зазначив, що нестандартний урок – це імпровізоване учбове заняття, яке має нетрадиційну (невстановлену) структуру, а структура уроку прямо залежить від типу уроку, бо структура уроку – це сукупність, послідовність і зв’язок елементів (етапів), з яких він складається. Якщо нестандартний урок не матиме певної структури, то навчальний процес буде стихійним. Навчання онлайн — це уже нестандартний урок. Оглянемо, які ще уроки застосовують у початкових класах, щоб урізноманітнити навчальний процес. За структурою нестандартний урок може як відрізнятися, так і бути схожим на традиційний. Під час дистанційного навчання теж можна організувати цікаві уроки та застосувати нестандартні прийоми. Етапи традиційного уроку мають класичну структуру, за якою педагоги працюють щодня. Під час нестандартних уроків застосовують інші форми роботи. Як зацікавити учнів новим матеріалом: прийоми. Оригінальні прийоми, використані під час уроку: Збуджують інтерес і допитл Реферат на тему Нестандартний урок математики в основній школі. Дивитись Скачати. Виконавець.  Ціль роботи: застосування нестандартних форм навчання на уроках математики. Завдання роботи: ü Огляд літератури з даної теми; ü Вивчення стану проблеми в практиці викладання математики  — спільна діяльність учителя й учнів, а також спілкування великої сталої групи учнів (класу) створює можливості для згуртування колективу дітей; — сприяє формуванню пізнавальних якостей особистості (активності, самостійності, інтересу до знань), а також розумовому розвитку учнів1. У дидактиці існує кілька підходів до класифікації уроків залежно від ознак, узятих за основу. Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять… Гра - це іскорка, що запалює вогник допитливості й любові до знаньО. Сухомлинський Ще.Д.Ушинський писав: «Зробити серйозне заняття для дитини цікавим – ось Материал по начальным классам Збірник матеріалів до уроків з предмету «Математика». Нестандартні, творчі та ігрові завдання в початкових класах. скачать Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять… Гра - це іскорка, що запалює вогник допитливості й любові до знаньО. Сухомлинський Ще.Д.Ушинський писав: «Зробити серйозне заняття для дитини цікавим – ось Материал по начальным классам Збірник матеріалів до уроків з предмету «Математика». Нестандартні, творчі та ігрові завдання в початкових класах. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах. Розвиток нетрадиційних форм організації навчання у сучасній початковій школі. Розвиток мовленнєвої компетенції та творчих здібностей учнів початкових класів (З досвіду роботи). Нетрадиційні форми проведення уроків інформатики з використанням ігрових технологій. Предмети. Українська мова (6668). Опублікований урок дозволяє формувати вміння усно висловлювати свої думки, чітко та аргументовано пояснювати факти; уміння застосовувати математичні знання для виконання завдань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому житті людини; навчить використовувати інформацію в житті, користуватися різноманітною довідниковою літературою.  Посада: вчитель початкових класів. Місце роботи: Зачепилівська ЗОШ I-III ступенів. Оцініть публікацію  Автор вдало застосовує та поєднує незвичні та нестандартні форми та методи роботи на уроці. Форми та методи, які дозволяють активізувати учнів, які сприяють якісному засвоєнню матеріалу, що вивчається, які створюють позитивну атмосферу на уроці. Відповіcти. 1. Розглянути можливості нестандартних уроків у початковій школі в реалізації цілей навчання. 2. Вказати деякі методичні аспекти їх проведення. 3. З’ясувати актуальність проведення нестандартних уроків в початковій школі. Об’єктом роботи є нестандартний урок у початковій школі. Предмет - вплив нестандартних уроків на навчально-виховну діяльність молодшого школяра. Розділ 1. Дидактичні особливості проведення нестандартних уроків. 1.1 Дидактична взаємодія вчителя й учнів на уроці. З приходом дитини до школи розпочинається новий етап у розвитку різних форм її спілкування. Учень 1-го класу потрапл У виступі аналізується роль гри та нестандартних уроків у підвищенні інтересу учнів до вивчення математики. Поняття інновація з грецької означає оновлення, новизна, зміна. Інновація в освіті – це результат творчого пошуку оригінального, нестандартного розв’язання різноманітних педагогічних проблем. Однією з виразних тенденцій оновлення навчання є пошук нестандартних уроків - їх ще називають інноваційними. Педагогічна суть таких уроків полягає в такому структуруванні змісту й форми, яке б викликало інтерес учнів і сприяло б їхньому розвитку та вихованню. Учитель навчає дітей і сам вчиться протя 1.Сучасний урок математики у початкових класах. 2.Диференціація навчання математики у першому класі початкової школи. 3.Диференціація навчання математики у другому класі початкової школи. 4.Диференціація навчання математики у третьому класі початкової школи. 5.Диференціація навчання математики у четвертому класі початкової школи.  14.Технологія складання нестандартних задач з математики у початкових класах. 15.Інтерактивні технології кооперативного навчання на уроках математики у початкових класах. 16.Інтерактивні технології колективно-групового навчання на уроках математики у початкових класах. 17.Технологія раннього розвитку дітей М.О.Зайцева. Вивчення досвіду проведення уроків математики вчителями початкових класів свідчить, що у І-ІУ класах майже немає уроків, присвячених лише вивченню нового матеріалу, бо новий матеріал там розглядають невеликими порціями майже на кожному уроці. Внаслідок цього, найпоширенішим у початкових класах є комбінований урок. Разом з тим, проводяться також уроки застосування знань, умінь і навичок, перевірки, оцінювання та корекції знань, умінь і навичок. Чітка організація навчального процесу на уроці залежить від точного визначення його структури.


нестандартні уроки математики початкових класах

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

українська література 10 клас авраменко пахаренко гдз

іван нечуй-левицький кайдашева сім я повністю

контрольні роботи з хімії 8 клас